zeeslag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bob Amstel - WaarBenJij.nu zeeslag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

zeeslag

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

13 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Na 5 zeedagen,waarvan 3 tropische regen en storm,met meters hoge golven.In perth ( west aust)aangekomen in ,niet te geloven tijdens de zeedagen temp.16* en zee 18*was het weer even wennen,maar een woeste zee verveelt nooit,enige nadeel een beetje zeeziek voor sommige mensen, maar daar is een dutje altijd goed voor,ondanks alles vliegt de tijd,niet te geloven.In fremantle, een voorstadje van Perth was de temp 42*We zijn met de shuttle bus 2 uurtjes de stad in geweest,gezellig maar weer veel verkeer ,heeben een terrasje gepikt,en een hele grote,air-condioneerde markt bezocht en toen maar eeer gauw terug naar ons ,, zwembad,,.s,avonds aan dek gegeten.We hebben nu 7 zeedagen voor de boeg dwz indien er nits bijzonders gebeurt, wordt even stil met het dagboek.Het aftellen begint nu wel snel te gaan, nog even dan kunnen wij elkaar weer begroeten,doei ,CenB

• 13 Maart 2010 - 08:25

Tineke:

Klinkt nog steeds heel goed. Ik merk dat jullie nog met volle teugen genieten.(geen bridge?)
    Wij gaan morgen naar Qatar. Vinden we heel leuk.
    Groeten van ons beide

• 13 Maart 2010 - 09:03

Eric:

Fantastisch dat het nog
    steeds indrukwekkend blijft ook wij doen ons best in de wijk dus dat zal over 37 dagen ook wel een ontdekking worden.
    Groetjes van ons allen.

• 13 Maart 2010 - 19:53

Atse En Gé:

Wat een enthousiaste verhalen schrijven jullie.Hier wordt het komende week beter, wat temperatuur betreft. Het kan zelfs aan het eind van de week 12 graden worden. De tuin wacht op jullie.Nog een fijne tijd!Groetjes Atse, Gé en Klaas-jan.

• 13 Maart 2010 - 23:23

Bob En Corry:

Hallo hier is Sjaan,

We zijn bij Kitty en Henk en Hebben gebridged
    We hebben gewonnen, want kitty en Henk speelde heel slecht. Leuk als jullie weer in ons midden zijn. Op de bridgeclub is het wel stil zonder jullie hoor.

Groetjes van Jeanne(Sjaan) , Albert . Henk en Kitty Tot ziens

• 14 Maart 2010 - 17:29

Annie:

Ja,jullie hebben het grootste deel van de reis er op zitten. Maar zo te horen (lezen) genieten jullie nog van alles. Zelfs van de storm!
    Een volgende uitnodiging voor een cruise is al binnen! Dus...?
    Maar ook hier wacht jullie van alles.
    Metamorfose van no.42!
    Veel plezier en gr. van H. en A.

• 14 Maart 2010 - 17:29

Annie:

Een volgende uitnodiging voor een cruise is al binnen! Dus...?
    Maar ook hier wacht jullie van alles.
    Metamorfose van no.42!
    Veel plezier en gr. van H. en A.

• 15 Maart 2010 - 14:18

MIes & Jan.:

Leuk dat jullie het zo naar de zin hebben een leuke storm gehad jullie geen last van zeeziekte,geweldig.Mies heeft met Marjon gebeld.Geweldig een rode slaapkamer het zal wel even wennen zijn maar het is wel apart.Eind van de week krijgen we onze nieuwe auto dus dat is vlugger als dat we dachten.Cadole heeft een nieuwe heup en alles gaat goed met haar.Goede vaart en tot horens.

• 16 Maart 2010 - 09:09

Mick Antonissen:

Hallo oude buurtjes,
    Gisteren op de terugweg van een zakelijke afspraak in Gieten even langs De Wijk gereden om jullie te begroeten. Jullie waren echter niet thuis. In Staphorst hoorde ik van Marjon en Aart dat jullie op wereldreis waren. Wat fantastisch zeg! Toppie.
    Heel veel plezier toegewenst.
    Mick en Kok Sing