Tenerif - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Bob Amstel - WaarBenJij.nu Tenerif - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

Tenerif

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

10 Januari 2012 | Spanje, Madrid

Na een stormachtig begin (veel golven) niet zeeziek zijn we alweer ooovertrokken uit Tenerif.Even van board geweest en een stukje aan wal gelopen,toch nog een hele klus voor Corry,hoewel haar been al wat beter gaat.Aan booard is het al weer een hele verwennerij,heerlijk etn etc.Gisteren al weer in de heerlijke zon gezeten,zalig. zijn nu op weg naar st.maarten,we houden het zo wel vol,aan board is crisis onbekend. groetjes C/B

• 10 Januari 2012 - 10:07

Tineke:

Klinkt weer goed hoor. Corry wel op de hometrainer? Doen hoor. Veel oefenen.
    Geniet maar lekker.Ben benieuwd of de kinderen nog een verrassing hebben.
    Hier mu ook lekker weertje. Joop is golfen en ik ga strraks hachee maken. Natuurlijk niet zo culinair als bij jullie maar ook lekker.
    groeten van ons

• 10 Januari 2012 - 11:36

Daphne:

Heel veel plezier en wat leuk dat we weer op de hoogte worden gehouden!

• 10 Januari 2012 - 17:37

Mies & Jan:

Fijn dat jullie niet zeeziek zijn geweest.Corry doe voorzichtig met je been kalm aan.Wij zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest en de gal van Mies moet er uit binnen 2 tot 5 weken wordt ze dan opgenomen en gaat het gebeuren.Nu heel veel plezier verder en tot horens.

• 10 Januari 2012 - 18:08

De Buurtjes:

Fijn dat we weer op de hoogte zijn en
    dat het zo goed gaat! De storm is hier voorbij, maar jullie hebben het dus ook meegemaakt (hoge golven).
    Corrie gebruik de stok en goed uitkijken.
    Veel plezier verder.

• 11 Januari 2012 - 11:46

Eric:

Gisteren een vakantie geboekt naar Sint-Maarten, dus even goed kijken wat er te beleven valt!Veel plezier verder en een goede reis.

• 15 Januari 2012 - 11:12

Jennie Woltimg:

lieve mensen,
    hier is alles oké, Donderdag weer gezellig gebridged. Zeer goed gedaan, we waren eerste. Het is hier nu mooi weer, zon en een beetje vorst. Jentinus is gisteren nog even bij de kinderen geweest een bord teruggebracht, altijd tijd voor een praatje. Mooi dat wij weer met jullie mee kunnen reizen. Groetjes uit IJhorst