falkland - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Bob Amstel - WaarBenJij.nu falkland - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

falkland

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

28 Februari 2012 | Verenigde Staten, Key West

Eindelijk weer wat nieuws,na vele dagen langs vele havens in Chili zijn geweest,zijn we de laatste dagen langs de Andes gevaran, wat een sprookje, hoge besneeuwde toppen, in het water orka,s,dolfijnen en zelfs walwissen gezien,geweldig.Zijn nu op weg naar de falklans ,het keerpunt om weer naar het noorden tegaan de warmtetegemoet,want nu is het hier flink koud. Allen weer de groeten en tot horens,B/C

• 28 Februari 2012 - 17:38

Hans En Annie:

Dus nu hebben jullie het koud. Hier is
    de kou verdwenen. Ongeveer 19 gr. nu. Wat schitterend wat jullie allemaal zien.
    Het schiet nu op. 1/3 v.d. reis zit er
    nu op. Fijn dat jullie nog steeds zo genieten. Hoe is het met de knie Corrie?
    Hier ales goed. Op 42 is het saai.
    Groetjes H. en A.

• 29 Februari 2012 - 06:33

Daphne:

Wat een avontuur! Mooi man!

• 01 Maart 2012 - 15:07

Jennie:

Lieve mensen,
    Wat geweldig dat jullie het zo naar de zin hebben en zoveel zien. Geniet van de warmte. Als je terug bent in Nederland is het hier misschien ook wel voorjaar. Ik vind er nu niets aan, zulk triest weer, niet koud, geen zon, geen regen, geen wind, maar dat grijze weer. Ik ben alweer verkouden, maar verder is het goed. Vanavond gaan wij weer bridgen. Het is wel gezellig, meestal. Charles komt niet meer, heeft het te druk en gaat ws verhuizen. Verde z'n gangetje. Vanmiddag heerlijk met Flora (onze griffon) gelopen, Daar geniet ik van. Beste mensen het allerbeste maar weer en tot schrijfs.

• 04 Maart 2012 - 10:30

Ria Koek :

Eindelijk een berichtje van mij In de club gaat het gezellig!! Jullie hebben vast gehoord dat Hanneke voorzitter is geworden!!Verder hebben we vorige week een prachtige kleizoon gekregen.Zeer dankbaar dat alles goed is!!Ik wens jullie nog een goed en gezonde verdere reis toe,en dan zien we elkaar terug in De Wijk.Hartelijke groeten van Ria Koek

• 10 Maart 2012 - 08:50

Joke Pape:

Hallo Bob en Corry,
    Wat een geweldige dingen zien jullie allemaal! Vroeger kon je daar alleen maar over lezen! en nu beleef je het zelf.
    Sinds kort weet ik dat ik jullie kan volgen.
    Geniet nog maar van de laatste weken en dan weer op de bridgeclub komen he!
    Groeten van Joke......... De Wijk