Peru - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Bob Amstel - WaarBenJij.nu Peru - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

Peru

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

09 Februari 2012 | Verenigde Staten, Key West

Nog 1dag voordat we aankomen bij Peru.Gisteren aan land geweest in Urequeo ,leuke markt en even op en terras gezeten ,goedkoop erg gezellig.vermaken ons nog steeds super.Corry kampt nog steeds met lopen,een kleine handicap maar deze vacantie lost alles wel weer op. Beadnkt voor de reacties,alleen de Molenmeester laat niets horen,alles goed daar. Nog steeds bloedheet hiet,en jullie maar in de kou.Eric er staat een sms op je mobiel met het nummer van onze nieuwe vrienden,je kan hier op terug sms ,n allen weer de gr.C en B

• 10 Februari 2012 - 09:06

Tineke:

Wij hier koud maar wel erg mooi helder weer.
    Corry goed door b;ijb\ven oefenen hoor.

Groetjes van Joop en Tineke

• 10 Februari 2012 - 10:43

Annie:

Nog steeds koud. Jullie zijn bofkonten!!! Zo lekker warm.
    Jammer dat Corrie nog steeds tobt met haar been.
    Duurt wel lang.
    Nog veel plezier en gr. ook van H.

• 13 Februari 2012 - 15:42

Mies & Jan:

Corry je mag nog even geduld hebben met je knie,dat heeft tijd nodig,zit je nog op de hometrainer.Wat fijn dat jullie zo genieten,we hadden hier bijna de elfsteden tocht jammer,jammer.het dooit nu lekker.De pijn van de gal is weg,ben nog wel erg moe en mijn buik moet nog verder genezen.