Op weg van Curacao naar Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Bob Amstel - WaarBenJij.nu Op weg van Curacao naar Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

Op weg van Curacao naar Costa Rica

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

24 Januari 2010 | Costa Rica, San José

Hallo allemaal,eindelijk gelukt om een nieuw verslag te maken.Vanuit Curacao zij wij via 2 tussenstops eindelijk op Costa Rica aangekomen.Het is in tegenstelling bij jullie tropisch warm, dus steeds maar water drinken.Het Panama kanaal passeren was een unieke ervaring zelfs krokodillen gezien.Aan de oevers veel begroeing alsof het een oerwoud was.Vanochtend zag Corry een paar dolfijnen met het schip meezwemmen.Jammer dat we geen foto,s mogen meesturen, maar die sparen we dan maar op.Gisteren 42 graden.

Groetjes, Bob eb Corry

• 24 Januari 2010 - 20:29

Tineke:

Zijn jullie ook in willemstad geweest? Wel bijzonder met die drugsverslaafden daar he. Of hebben ze die voor jullie uit zicht gehouden. Dus het is volop genieten. W ezijn benieuwd hoe het in Costa Rica is. Is de zee nog een beetje rustig? Tot het volgende nieuws

• 24 Januari 2010 - 22:06

Eric En Santa:

Hier -4 gr.Zelfs de kanarie staat te klappertanden verder alles ok. Groetjes van ons allen