nog 2 weeken - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu nog 2 weeken - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

nog 2 weeken

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

07 April 2010 | Panama, Panama-stad

na het vertrek uit Kaapstad zijn wij een dag afgemeerd in Walvis Bay,Namibie.Een stadje geklemt tussen de oceaan en een woestijn. Rechte straten met minieme bebouwing triest allemaal erg primitief,vertier alleen in 2 supermarkten,huizen van de middenstand allemaal voorzien van tralies i.v.m criminaliteit. gelukkig zijn we weer op zee op weg naar Dakar, Ghana slaan wij over i.v.m. brandstof moeilijke brandstof inname. Het worden lange zeedagen dat vinden we niet erg,temp. fantastisch. Vanmiddag 3.30uur passeren we de 0 meridiaan en tevens de evenaar, dus Neptunes zal ons weer met een bezoek vereren.De tijd gaat nu wel erg snel nog 2 weken en dan zien we ons verbouwde paleisje, enfin dat hopen wij,maar volgens alle binnengekomen reacties zal dat geen probleem zijn. Allemaal weer bedankt voor de reacties. Corry en Bob

• 07 April 2010 - 10:23

Tineke:

Toch zo langzamerhand een beetje heimwee? Ik kan het me voorstellen en dan natuurlijk al de veranderingen thuis.
    groetjes van ona

• 07 April 2010 - 16:35

A.en H.:

Vandaag ook hier prachtig voorjaarsweer.
    Lekker buiten koffiedrinken enz.
    Kunnen jullie straks wel
    weer wennen aan de dagelijkse dingen thuis?
    Maar het "paleisje" wordt
    in ieder geval steeds mooier! Nu nog veel plezier deze laatyste 2 weken en dus tot spoedig ziens.
    Gr. Annie en Hans

• 09 April 2010 - 11:09

Albertje:

Ik heb al jullie reisverhalen gelezen, fijn dat jullie het zo fantastisch hebben. Ook fijn jullie gauw weer op de bridge te zien. Gisteren weer bij Roely gebridged. Dat was weer super gezellig.

groetjes, Albertje

• 09 April 2010 - 11:09

Albertje:

groetjes, Albertje

• 09 April 2010 - 18:53

Coos En Thea:

Gezellig, dat jullie binnenkort weer in ons midden zijn.De overgang zal wel groot zijn,want dan moet je zelf weer je potje koken.Maar.....de natuur hier is ook erg mooi.Dickningen lijkt wel de Keukenhof.De holwortel en de bosanemoon staan er zo mooi bij.Nog even genieten en dan maar weer gauw tot ziens.

• 09 April 2010 - 19:36

Atse En Gé:

Dat braakliggende tuintje naast ons...... we zijn het niet gewend.
    Niet, als het mooi weer is,dat gezellige gekeuvel vanuit jullie tuin.
    Het wordt echt tijd, dat jullie weer eens thuiskomen.De natuur gaat elke dag met sprongen vooruit. Het is hier genieten. Groetjes, A.en G.

• 11 April 2010 - 13:05

Martin En Marina:

Nog maar 10 dagen... en die gaan vast heel snel voorbij. Hopen dat Eric en Santa jullie Gele Pietje wel voorbereiden op de nieuwe omgeving/kleuren. Hij kijk nu vanuit zijn kooi naar rustige kleuren maar of hij kan wennen aan de kleuren die het huis in De Wijk nu heeft ...Over 10 dagen weet u het! Nog heel veel plezier toegewenst!

Groetjes, Martin en Marina