Eerste eiland van Hawaii - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bob Amstel - WaarBenJij.nu Eerste eiland van Hawaii - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

Eerste eiland van Hawaii

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

11 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Regen,1 uur wachten op shuttle bus,afgezet bij een groot shopping center, commentaar overbodig.Wij zijn weer gauw naar de boot teruggekeerd,waar bijna niemand meer aanwezig was, dus heerlijk zwemmen in een stil zwembad.Hopen morgen in Paerl Harbour een succesvollere dag door te brengen.Is het stil op nr. 42? Kom op 40 nog even doorzetten.Alles goed op de bridgeclub? Allen weer de groeten.

• 12 Februari 2010 - 16:19

Ria Koek :

hallo Bob en Corrie.
    Wat leuk om te zien dat jullie kinders erzijn!!op de bridgeclub is alles goed!!Met Jo gaat het goed vooruit.Wensen jullie veel plezier op jullie reis!

• 13 Februari 2010 - 14:06

Henk En Kitty:

hoi bob en corrie op de club is alles goed,heb wel de indruk dat de meesten jullie wel missen.het weer zullen jullie niet missen koud en sneeuw.
    hartelijke groetjes h en k

• 13 Februari 2010 - 18:15

Atse En Gé:

Dag buurtjes, het is inderdaad stil.De mussen komen nu bij ons broodkruimels halen.Deze week vroeg iemand uit onze straat, of jullie verhuisd waren.Het ziet er wat kaal uit vanaf de weg gezien.Ik heb gezegd,dat jullie tijdelijk verhuisd zijn.Jaloerse blikken....Een fijne tijd nog, groetjes!