eindelijk - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu eindelijk - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

eindelijk

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

19 Maart 2010 | Panama, Panama-stad

Na bijna 7 zeedagen eindelijk weer een berichtje. Eerst even alle reacties gelezen, enig dat jullie allemaal zo reageren. Ja wat moeten we nu vertellen tijdens deze dagen, ondanks alles vliegen ze om , het gewone leven ,zwemmen ,praten en ga zo maar door. Leuk praatje wat denk jij wat je gaat eten als je weer thuis bent, en wat dachten jullie zuurkool, een bal gehakt met andijvie en wij boerenkool met worst van Braamskamp,ha,ha,,Aart kom jij ook eten??? Het is wel te zien dat we ontzettend luxe leven,het blijft geweldig en de tijd blijft vliegen,nog 32 dagen,zal wel weer wennen zijn. Prive wat is er toch met de telefoon,er is niets veranderd hoor.Morgen arriveren we op Mauritius,wat zal daar weer te zien zijn.,dan verder naar zuid -afrika.Wij hebben een hoop foto,s gemaakt, prachtige CD ,S van de reis dus thuis een hoop te zien, tot over 32 dagen, groetjes,Corry en Bob

• 19 Maart 2010 - 18:09

Tineke En Joop:

Wij genieten hier in Qatar van kinderen en KLEINKIND.
    Vandaag koninginnedag gevierd! Erg leuk met alle Nederlanders en een heleboel kindjes.Elke dag een nieuwe ervaring. Ook nog vandaag naar een verjaardagsfeest geweest van een zoontje van collega. Wel 60 man aan het buffet met alles erop en eraan. Dames in prachtige kleding. En Indiaas eten.
    Morgen verder op verkenning in het land. Wordt vervolgd.
    Groeten Van ons allen hier

• 19 Maart 2010 - 20:49

Annie:

Hallo luitjes,
    Het zal zeker wennen zijn straks thuis. Maar zuurkool is er altijd en
    worst erbij is ook niet mis! We zijn benieuwd naar al jullie belevenissen. Maar Bob de tuin wacht, dus vervelen zul je je vast niet! Hier alles oke alleen wat stilletjes!!
    Gr. Hans en Annie

• 21 Maart 2010 - 18:30

Annie:

Hoi B.en C.
    Vanmorgen even in jullie tuin geweest. De vissen doen het goed. 2 baby-visjes gezien!
    Jullie missen de mooie bloei van de Helleboris.
    Maar ja, je kan niet alles hebben! Verder alles oke.
    Gr. H.en A.

• 21 Maart 2010 - 18:40

Martin En Marina:

Ja,al die luxe en dan toch verlangen naar de Nederlandse (MEPPELER Braamskamp) worst! Begrijpelijk hoor! Over de kinderen maken we ons wel een beetje zorgen! Ze maken hele lange dagen en dat is niet raar maar ze doen het nu ook op de maandag en dinsdag!! Ze zien er dan ook niet uit....kleding die onder de RODE,BRUINE,GELE en ORANJE verf zit!! We weten niet of dit goedkomt...of het moeten uw lievelingskleuren zijn. We houden u op de hoogte en we horen wel als we moeten ingrijpen!!! Hartelijke groeten van ons en hopen snel weer nieuwe belevenissen te lezen!