San Fransisco - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bob Amstel - WaarBenJij.nu San Fransisco - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

San Fransisco

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

05 Februari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zeer grote verrassing!!
Komen we uit de terminal om San Fransisco te bezichtigen, staan onze vier kinderen en Mariska met een groot spandoek ons op te wachten. Wat dachten jullie, dikke tranen van blijdschap want zoiets verwacht je toch niet.
Wij gaan nu met z'n allen San Fransisco in, morgen zijn we hier ook nog met de kinders dan maken we een autotocht in de buurt.
Annie bedankt voor de brief.
Groetjes en tot morgen.
Corry en Bob

• 05 Februari 2010 - 09:21

Martin En Marina:

Wat leuk he. Dat is nog eens een verrassing die je nooit zou verwachten lijkt me. Voor ons leuk om ook de foto's erbij te hebben.

De levende have maakt het uitstekend, krijg alleen wat klachten uit de buurt i.v.m. geluidoverlast. De een fluit niet harder dan de ander. Vanuit een zeer nat Nederland een goede reis verder en behouden vaart.

• 05 Februari 2010 - 13:18

Lindy:

Wat leuk om jullie verslagen te lezen, wat een te gekke reis, en wat leuk om de kinderen te zien in L.A. Nou Hanneke en ik hebben jullie een paar keer in de A line gemist hoor, vorige week waren wij zelfs 2de!!! Maar gisteren was het weer mis!!! Nou veel plezier nog en ik zal jullie volgen, dus niets ondeugends doen. Groetjes Lindy

• 05 Februari 2010 - 20:30

Jan En Rie:

Verrassing dat verwacht
    je nooit
    Leuk dat er 2foto's bij zijn.En wat een gelijkenissen.
    Bob en eric en corry en marjon maar we hebben de kinderen ook lang niet gezien.Gezellige dag morgen en veel plezier.
    Groeten aan allen
    Rie en Jan