op zee - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu op zee - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

op zee

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

27 Maart 2010 | Panama, Panama-stad

komende van het ontbijt kunnen we het niet nalaten nog even te internetten. Gisteren in Richards bay geweest per bus en een onverstelbaar groot luxe winkelcentrum bezocht, alles airco, temp buiten 40 graden. Sorry dat was eergisteren, gisteren per touringcar 5 uur door Durban getoerd,museumbezocht,botanische tuinen,prachtig en tot slot de stadions waar onze voetbaljongens hun wk gaan spelen. Als je er voor staat krijg je al de rillingen als je daar zou moeten optreden zo groot zo prachtig. Nu nog even over Jan de B hebben we alle vertrouwen in,ook in de hulptroepen, worden steeds nieuwgieriger. Annie ho je boel in de gaten,ha,ha. Allemaal weer de groeten en tot over 24 dagen tjuus Corry en Bob

• 27 Maart 2010 - 17:45

Annie:

Jazeker hou ik de boel in de gaten! Ze feesten,
    ik bedoel werken, er lustig op los. Je weet niet wat je ziet.
    Hier geen 40 gr.maar ong.10. Hebben jullie al heimwee of nog steeds niet? Nou geniet er maar weer van.
    gr.H. en A.

• 01 April 2010 - 19:42

Annie:

Vanuit een koud de Wijk
    wensen wij jullie een vrolijk Pasen toe. Zijn er wel eieren aan boord?
    Hier is alles oke!
    Op no. 42 wordt nog steeds hard gewerkt. Ben
    benieuwd naar jullie reactie! Bereid je maar voor op een complete metamorfose!
    Gr. H.en A.