laatste loodjes - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu laatste loodjes - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

laatste loodjes

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

24 Maart 2010 | Panama, Panama-stad

na enkele dagen op zee maar weer eens een berichtje.In Reunion,franse kolonie was het weer bloedje warm,40 graden.Leuk was dat hier de eerste euro werd gelanceerd, eindelijk weer eens een bekende muntsoort. Mooi eiland.Nu zijn we op weg naar de kusten van zuid africa,zijn benieuwd wat we daar weer zullen beleven, in ieder geval hebben we weer voor 2 excursies ingetekend. het weer is nog steeds uit de kunst dus wat willen we nog meer.Hoe is het met de bouwvakkersen met Piettje,we krijgen hier nooit geen antwoord op al onze vrsgen.Allemaal weer de groeten en nogmaals bedankt voor jullie leuke mailtjes Corry en Bob

• 24 Maart 2010 - 08:32

Daphne Simons:

niet vergeten te genieten he? Thuis is straks ook maar weer gewoon thuis...

• 24 Maart 2010 - 09:50

Jennie:

Wat een leven, alle dagen zwemmen, zonnen etc. Maar hier is het nu ook heerlijk weer, gisteren genoten van de voorjaarsstralen en vandaag misschien weer. Op bridgen gaat het op en neer dan weer goed en soms iets minder goed. Maar wij zijn heel tevreden en de gezelligheid is het belangrijkste. 8 april gaan wij weer bridgen op de boerderij bij Roelie omdat de Lions weer in de Havezathe zijn. Ik wens jullie nog veel plezier aan boord. De groetjes.

• 24 Maart 2010 - 19:55

Atse En Gé:

Uit betrouwbare bron gehoord,dat alles goed komt in jullie huis.Er zit nu matglas in jullie raampjes, dus we kunnen niet naar binnenkijken.We hebben zoveel tuinafval-de buren van weerskanten-dat we vechten om jullie groene container.Overbuurmeisje Carolien zit momenteel ook in Zuid-Afrika.Misschien zien jullie haar nog.Veel groeten uut De Wiek.

• 25 Maart 2010 - 11:42

Joop S:

Wat raar zo"n plat dak. Je hebt ineens een heel ander straat beeld. De groente kun je nu lekker binnens-huis telen. Misschien iets voor een wiet-plantage. Heb dit bericht onder cover gestuurd zodat anderen het niet kunnen lezen.Geniet verder nog van jullie mooie reis.