laatste loodjes - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu laatste loodjes - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

laatste loodjes

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

02 April 2010 | Panama, Panama-stad

30 maart in Kaapstad aangekomen. voor de eerste dag hadden wij een excursie besproken voor een bezoek naar de top van de Tafelberg,maar wij hadden de grote pech dat er een felle wind dus de kabelbaan was gestremd,tevens was de top niet zichtbaar door de wolken, jammer maar een alternatieve stadstoer was uitgestippeld,met tevens een bezoek aan de prachtige stranden zodat Kaapstad voor ons geen onbekend terrein meer is. De volgende dag een bezoek gebracht aan een groot winkelcentrum,het waterfront, enorm wij hebben al meerdere centra gezien maar dit overtrof alles. Winkelen tot het op betalen aankwam, creditcard geblokkeerd, foutje van de bank dacht card gestolen,enfin alles is weer goedgekomen dankzij het thuisfront,bedankt jongens.Detijd vliegt maar wat zijn wij benieuwd naar ons huisje.Annie en Hans hou het in de gaten hoor.Wij wensen allen nog een prettige Pasen en tot ziens .Corry enBob

• 02 April 2010 - 19:52

Annie:

Oei, wat spannend met de credit-Card! Gelukkig weer in orde.
    Gaat nog steeds goed met de klussers. Wij houden het in de gaten!
    Heel verrassend wat er allemaal gebeurt.
    Gr. H. en A.

• 02 April 2010 - 20:40

Marisk:

hallo opa en oma

de laatste loodjes dat klinkt niet echt alsof jullie er nog zin in hebben.leuk jullie verhalen elke x te lezen.

maar dat in de gaten houden is het nu een beetje heel erg te laat voor het kwaad is al geschied...

nog veel plezier en geniet nog even want voor jullie het weten zijn jullie weer terug

liefs maris

• 05 April 2010 - 10:17

Jennie:

Wij hebben donderdag een erg gezellige paas bridge drive gehad, iedereen kaartte met een ander door het trekken van een kaart. Ik heb met Henk Bos gekaart, wij zijn laatst geëindigd maar wel veel plezier gehad, Wij kregen allen een voorjaarsplantje mee. De organisatie had ook al op jullie gerekend (een beetje dom) nu waren er stilzitters. Hier is alles goed alleen het weer kan beter, maar komt wel.
    Jammer dat het met pasen wat minder is, want er wordt zoveel georganiseerd
    Hartelijke groeten uit IJhorst.

• 06 April 2010 - 14:23

Mies & Jan:

Allereerst de groeten van Gus & gerard daar zijn we vorige week geweest 2dagen in Wijk A Zee in hotel geweest en alle familie bezocht.Met de vleugelboot van Ijmuiden naar Amsterdam geweest erg leuk in Adam met de tram dooer Adam want Mies loopt niet zo best meer maar heel leuk.Jammer van de tafelberg maar wat jullie gezien hebben was toch ook de moeite waard.En jullie hebben goedkoop geleefd als je geen geld opkan nemen.Goede reis en geniet van de laatste lootjes die zijn zo voorbij.

• 07 April 2010 - 08:54

Trijnie Hasper:

Wat een fantastische reis maken jullie! Hopelijk vinden jullie het ook weer fijn om straks weer thuis te zijn. Mijn ouders in ieder geval wel, ze missen jullie wel hoor.
    En ze houden de verbouwing goed in de gaten. Veel plezier nog de laatste dagen en groetjes van Trijnie uit Rotterdam.