zeeslag 2 - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu zeeslag 2 - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

zeeslag 2

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

12 April 2010 | Panama, Panama-stad

na vele dagen op zee zijn wij gisteren in Dakar aangekomen. Dakar hoofdstad van Senegal met 4 milioen inwoners viel ons zwaar op ons dak. Altijd wordt gewaarschuwd voor criminaliteit maar dit sloeg alles. wij zijn met de shuttle bus naar een markt gereden en werden meteen verwelkomt door 3 negerinnen met koopwaar, je moet wel in groepjes blijven lopen om veilig te blijven, Corry was echter al 2 meter verder,wilde niets kopen en had meteen al een klap te pakken,allemaal erg eng. op demarkt een bedelaars,kruipend in het stof,walgelijk. Op de markt stof,houten bouwsels en de negers maar van je afhouden.Allemaal vies en walgelijk,allemaal een beetje eng.Qau ontwikkelingswerk krijg je wel een ander beeld, hier helpt niets.Nogeen dag varen meren we bij de Kaap verdische eilanden aan, men zegt dat het hier net eender is, we wachten maar af, maar het blijven toch steeds unieke ervaringen.Allemaal maar weer tot ziens,nog steeds erg warm geweldig. Woendag 21 april hopen weer in Amersfoort aantekomen ,tijden zullen we bijtijds per mobiel door te geven.groeten van Corry en Bob

• 12 April 2010 - 13:50

Mies & Jan:

Leuk in Dakar in Holland is het zo slecht nog niet vreselijk dat je zo op de markt moet lopen pas maar goed op als jullie op de Kaap Verdische eilanden zijn al blijven dit wel unieke ervaringen.goede reis verder en tot horens.

• 12 April 2010 - 16:17

Eric:

Lullig om te lezen hoe het in Dakar was zo te zien op de site zal het op de kaapverdische eilanden wel wat leuker zijn tot binnenkort env groetjes van ons allen

• 12 April 2010 - 17:56

Annie:

Nare ervaring in Dakar.
    Jullie beleven van alles.
    Wie verre reizen maakt kan veel verhalen. Dus daar wachten we nog even op! Pas maar goed op jullie zelf. Heerlijk temperatuurtje trouwens.
    Op 42 gaat het heel goed!
    Tot gauw. gr. A. en H.