Fanfare - Reisverslag uit Suva, Fiji van Bob Amstel - WaarBenJij.nu Fanfare - Reisverslag uit Suva, Fiji van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

Fanfare

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

24 Februari 2010 | Fiji, Suva

19.2 de date-line gepasseerd d.w.z de dag 20.2 vervalt,dus 21.2 is de volgende dag,dit alles om de tijdverschillen weer op orde te brengen,moeilijk he,22.2 op Suva. Fijn verwelkomt door een show-fanfare orkest,allen, ook de mannen in witte rokjes.Geweldige mensen, hartelijk en vrolijk.Je verwacht op zo afgelegen een stil dorpje, maar nee hoor, een drukke grote stad.Het was weer tropisch warm,dus werden we genoodzaakt terug te keren.De bevolking(Bruin zwart),hartelijk en behulpzaam, zonder dat er iets gevraagd wordt.Toen het schip weer vertrok weer optreden van het korps,zang en wuivende mensen,zeer ontroerend allemaal,alles OK. JAN en Mies sterkte met de auto.Op de bridge alles rustig? Wij hebben alles verleerd.Het weer is te mooi om hier binnen te bridgen.Buurtjes no. 40 en 44 nog 2 maandjes hoor.Onze gele Piet zal wel bij zijn vriendje blijven,bedankt Marina,ha,ha.Luidjes wij moeten stoppen ,hopen dat onze kids weer veilig thuis zijn , Groetjes C,B.

• 24 Februari 2010 - 08:39

Daphne Simons:

He wat leuk! Ik heb jullie reisverslagen gevonden. Ik heb er inmiddels ook een paar gelezen. Wat leuk allemaal zeg! Komen jullie ook nog deze kant op (Qatar)? Veel plezier en lekker genieten!
    Groetjes Daphne

• 28 Februari 2010 - 13:38

Annie Dunnik:

Fijn dat het goed met jullie gaat .Ik lees steeds het verslag erg mooi,hartelijke groet van ons ,De Bridge uit de Wijk

• 04 Maart 2010 - 20:22

Atse En Gé:

Het is al weer even geleden,maar hier is alles oké.Het blijft maar winteren,want zaterdagmorgen kan er weer een laagje sneeuw liggen. Alles went hoor.Deze week de laatste boerenkool opgegeten.Heerlijk!Jullie zijn onderhand in Australië beland? Wat zien jullie wat van de wereld;ongelooflijk,maar zeg eens eerlijk:hebben jullie nog geen tikkie heimwee? Hartelijke groeten en tot over 47 dagen.