cruise - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Bob Amstel - WaarBenJij.nu cruise - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

cruise

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

06 Maart 2010 | Afghanistan, Kabul

Sinds het vertrek uit Suva is het dagboek in het slob geraakt.excuses. Na Suva 2 dagen in Noumea beland, warm ,zwoele wind met een treintje met twee wagentjes een toet gemaakt van 2 uur, een prachtig land.uit eindelijk na 2 dagen varen via Brisbane in Sydney aangekomen.prachtig wat een stad,trekpleister het opera-house,wat een enorm bouwwerk.Excursies gemaakt,gewandeld in de botanische garden,plus een dag met de ferry boat naar een badplaats in Manly.Prachtig weer , een mooi strand, gezellige terrassen en winkels,jammer dat we geen foto,s kunnen sturen maar dat komt nog wel. Nogmaar 46 dagen, niet te geloven. groetjes aan allen CB.

• 06 Maart 2010 - 15:22

Mies & Jan:

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben geniet er van,ja het is jammer dat je geen fotos kan sturen,maar het gaat wel vlug he nog 46 dagen zeg je.
    Onze auto is total los verklaard gelukig ben ik voor 3 jaar tegen nieuwwaarde verzekerd dus dat is erg fijn en verzacht de pijn.We hebben al een nieuwe besteld maar die komt pas eind April begin Mei dus voorlopig kunnen we niet met de caravan weg,we hebben wel een auto van de garage maar die is te klein om de caravan te trekken maar we kunnen rijden .Carole wordt 10 Maart geopereerd en krijgt dan een nieuwe heup dus dat is best spannend of alles goed gaat.Groetjes van ons.

• 07 Maart 2010 - 13:26

Hanneke Steenbergen:

Geniet van jullie prachtige reisverslag!Vorige week in de Molenmeester gegeten!Kan dus mededelen, dat ook daar alles kits is met de kids.Blijf genieten!Wij genieten achter de cumputer ook een beetje mee.Een groet uit de Wijk
    Hanneke

• 07 Maart 2010 - 13:26

Hanneke Steenbergen:

Hanneke

• 11 Maart 2010 - 17:53

Peter&Ineke Visscher:

Hallo buurtjes, we misten jullie al in de straat, tot we van Ge hoorden dat jullie op cruise zijn! Ha ha dat is fijn, beter dan die kou hier. Jullie weblog gevonden, ziet er allemaal geweldig uit. Nog veel plezier en geniet samen. groeten Ineke