Aan boord van de Balmoral - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Bob Amstel - WaarBenJij.nu Aan boord van de Balmoral - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

Aan boord van de Balmoral

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

27 Januari 2010 | Costa Rica, San José

Weer een paar dagen op zee op weg naar Mexico en nu vervelen? Welnee er is zo veel te doen Van 8 tot 10 uitgebreid ontbijtbuffet, 10.30 tot 11.30 koffie met koekjes,12 tot 14 lunchbuffet.. buffet in Nederland een middagmaaltijd,15.30 tot 16.30 teatime thee met 1,2,3, gebakjes al naar wens 18.30 tot 20.30 diner naar keuze,luxe uitgeserveerd. De hele dag verder naar keuze( niet die van ons)dansles,linedansen,karaoke,handarbeid,fitness,zangkoor,internet,bibliotheek, veel lounges zonder consumptie verplichting, luxe vaste vloerbedekking door het gehele schip, honderden luxe fautheuils alles geweldig. Veel foto's gemaakt ,en de prijzen van drankjes nog lager dan in Nederland gewoon is. Nu luidjes allemaal weer de groeten en bedankt voor alle reacties. Nog even Hans nogmaals toppie,toppie vele jaren.

• 28 Januari 2010 - 11:26

Mies & Jan:

Met stille verbazing gelezen wat er allemaal mogelijk is als we het goed verstaan rollen ze jullie straks van boord of is er wel een weegschaal dan kan je het in de gaten houden.Veel plezier.

• 28 Januari 2010 - 17:20

Atse, Gé, Klaas-jan:

Wat een verwennerij en wat is er veel te doen.Onze dochter belde net vanuit Argentinië en had het ook erg warm.Ik kan een sneeuwbal opsturen.Wat een verschil.Zo, en nu even in mijn erwtensoep roeren. Ook lekker. Groetjes en blijf ervan genieten!

• 28 Januari 2010 - 17:21

Jan Dijkhuis:

we sluiten ons bij mies en jan aan
    Maar aan de andere kant is het toch volop genieten.veel plezier.
    groetjes rie en jan