de laatste - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu de laatste - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

de laatste

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

18 April 2010 | Panama, Panama-stad

Gisteren 17/4 vertrokken uit Casablanca. grote oosterse stad, boerka,s etc. Zijnper shuttle in de stad afgezet, de oude stad met veel kleine steegjes doorgelopen.Lijkt veel op Dakar maar geen opdringerege verkopers ,hele kleine schuurtjes als winkels,bestrating met grote gaten ,we waren vroeg dus wel lekker rustig.om alles te kunnen bekijken. Na een uurtje zijn we op weg gegaan naar de Hassan 2 moskee wat een weelde,voor zo,n arme stad,10 minuten daarvoor passeerden we nog een huizenblokje,nou ja huizen, het waren meer hondehokken met ijzeren dakplaten, vreselijk om zo te moeten leven. Opmerkelijk de onverstelbare hopen afval op straat. Vandaag zijn we op weg naar nw. Spanje,La Caruna de laatste aanleghaven. We gaan de reisverslagen beeindigen,met de hoop dat we een idee hebben kunnen geven van de wedewaardig heden op een wereld cruise,het was geweldig.Allen nogmaals hartelijk bedankt voor jullie reacties die toch wel een binding met Nederland hadden, Allemaal tot ziens,nog een bericht prive, vanuit Dover zullen we per mobiel de tijd regelmatig doorgeven waar we zijn,op weg naar Amersfoort zodat jullie ongeveer kunnen bereken enhoelaat we daar zullen aankomen Tjuus Corry en Bob

• 18 April 2010 - 13:42

Mies & Jan:

Heb jullie laatste bericht gelezen.Goede reis en kom veilig thuis.

• 18 April 2010 - 17:41

Annie En Hans:

De koffers al gepakt?
    Zijn ze nog wel groot genoeg?
    Ja het zit er bijna weer op he! Veel gezien en beleefd. Wij zijn goed op de hoogte gebleven.
    Maar we kijken ook uit naar jullie thuiskomst.
    En benieuwd natuurlijk naar al jullie belevenissen.
    Dit is ook de laatste reactie. Verder nog heel goede reis en tot ziens.
    Annie (Hier is het ook heel mooi voorjaarsweer,
    de tuin wacht!)

• 21 April 2010 - 15:59

Jan En Mieke:

Beste Bob en Corry,
    We hebben jullie reisverslag regelmatig gevolgd op het scherm.
    Vandaag komen jullie dan weer thuis. Wat zal dat overigens een overgang zijn. Én wat hebben jullie toch veel gezien en meegemaakt.
    Hartelijke groeten en tot binnenkort op de bridgeclub
    Jan en Mieke

21-04-2010