Op weg naar San Francisco - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bob Amstel - WaarBenJij.nu Op weg naar San Francisco - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

Op weg naar San Francisco

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

03 Februari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nog vergeten te zeggen dat we voor de kust van mexico verschillende zeehonden hebben zien zwemmen, heel lollig.Los Angelos een tocht van 5 uur gemaakt,jonge wat een grote stad, daar is Amsterdam een dorp bij,alles even groot veel winkels en alles over Hollywood.Van goedkope winkels tot juweliers,waar je vooraf moet reserveren tegen hoog tarief om binnen te komen.Beverly Hills doorkruist met de woningen, nou ja woningen,van de filmsterren.De volgende dag rust op de boot, wat we jammer genoeg toch nodig hebben. Het weer is hier zeer redelijk,20 gr.Lekker lezen en zwemmen op het zonnedek.18.00 uur vertrek uit LA.,donker maar LA. ineenzee van licht,zachtjes komt ce boot op vaart de donkere zee tegemoet,raar maar waar iedereen werd er stil van,een sprookje waardig.SMS geen signaal aan wal ,wel op zee.Hier 9 uur vroeger dan bij jullie.groetjes C-B

• 03 Februari 2010 - 17:07

Mies & Jan:

wat een belevenis allemaal Bob ik weet niet wat je doet maar ik krijg de mail twee keer maar dat is beter als helemaal niet Vrijdag wordt ik geholpen aan staar eerst mijn rechter oog.