Mexico - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Bob Amstel - WaarBenJij.nu Mexico - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Bob Amstel - WaarBenJij.nu

Mexico

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

31 Januari 2010 | Costa Rica, San José

Vrijdag waren we in Mexico.De havenkade was te ondiep voor de Balmoral,dus werden wij per tender(watertaxy}van boord gehaald, alles prima geregeld.De stad Cabo St.Lucas was nieuw opgezet, lange boulevards,veel winkeltjes en terrasjes,erg gezellig, maar met 2 cruise schepen veel toeristen.Vanaf het schip prachtig landschap.Na 10 minuten varen op nogal ruw water(avontuurlijk)wachtte ons weer koffie en heerlijke sandwiches op het zonrijke dek. Een paar zeedagen varen ,naar L.A. waar we voor een stadstoer hebben geboekt.We hebben nog steeds SMS op zee.Ria wens Jo een goed herstel toe.Verder luidjes tot de volgende keer.

• 31 Januari 2010 - 20:03

Coos En Thea:

Jullie genieten wel, zo te lezen.Maar wij ook hoor! Want zo'n winter met sneeuw en ijs hebben we lang niet gehad.Het is zo mooi die witte wereld en er doorheen struinen met je sneeuwschoenen.Dat moeten jullie allemaal missen. Fijne tijd en groetjes.

• 31 Januari 2010 - 20:03

Coos En Thea:

• 01 Februari 2010 - 11:41

Jennie:

Het weekend en vandaag weer veel sneeuw erbij, heerlijk met de hond het bos in, dat is genieten. Donderdag is er een wonder gebeurd Roelie en ik waren 1e in de B groep 58,1%. Nog nooit eerder gebeurd. Geniet van die heerlijke cruise en de mooie steden.
    Groetjes Jennie.

• 01 Februari 2010 - 14:16

Riekie:

Beste bridge vrienden. ook ik heb jullie ,reisverslag gevonden. fijn telezen dat jullie ,het zo naar de zin hebben.geniet en lieve groetjes.